fbpx

Iepirkšanās

Pieejami trīs pasūtījuma saņemšanas veidi:

  • Saņemt preci uz vietas veikalā:
    Jāizvēlas opcija: Saņemt uz vietas veikalā.
  • Omniva pašapkalpošanās sūtījumu termināļi: sākot no 3,00 EUR
    Jāizvēlas opcija: Omniva pakomāti un jāizvēlas sev tuvākais/ērtākais pakomāts
  • Omniva piegāde ar kurjeru: sākot no 9.20 EUR Jāizvēlas opcija: Omniva piegāde ar kurjeru, kā arī jāaizpilda kontaktinformācija ar korektu piegādes adresi un saistīto papildinformāciju, ja tada ir piem., durvju kods utmldz.

Šobrīd uz ārzemēm piegādi neveicam, taču tuvākā laikā plānojam ieviest piegādes iespējas arī uz citām valstīm.

Ir pieejami vairāki saņemšanas veidi:

  • STANDARTA SAŅEMŠANA
    3-5 DD*: €00.00
    Pasūtījums tiks izgatavots no 3 līdz 5 darba dienu laikā no apmaksas saņemšanas brīža**.
  • PAĀTRINĀTA SAŅEMŠANA
    2 DD* – 48 h laikā, 4,50 EUR
    Pasūtījums tiks izgatavots 2 darba dienu (48h) laikā no apmaksas saņemšanas brīža**.
  • EKSPRESS SAŅEMŠANA
    1 DD* – 24 h laikā, 12,50 EUR
    Pasūtījums tiks izgatavots 1 darba dienas (24h) laikā no apmaksas saņemšanas brīža**. Piegāde ar omnivu 1 darba dienas laikā tiek nodrošināta, ja apmaksa tiek saņemta līdz tekošās dienas plkst.12.00. Ja, apmaksa tiek saņemta pēc plkst.12.00 tad piegāde tiek nodrošināta 48 h laikā. Ja, izvēlaties saņemšanas veidu uz vietas veikalā tad EKSPRESS SAŅEMŠANA tiek nodrošināta 24 h laikā.

* DD – darba dienās

**no apmaksas saņemšanas brīža – ja, izvēlaties apmaksu ar bankas pārskaitījumu tad apmaksas saņemšanas brīdis tiek uzskatīts no tā brīža, kad nauda tiek saņemta pārdevēja kontā. Ja, savstarpēji atšķiras bankas, aicinām iesūtīt maksājuma uzdevumu uz epastu: [email protected] klat norādot pasūtījuma numuru.

Piegāde tiek veikta ar omniva pašapkalpošanās sūtījumu termināļu starpniecību vai omnivas kurjerpakalpojuma starpniecību:
Sūtījumi uz Omniva pašapkalpošanās sūtījumu termināļiem tiek piegādāti un sūtījumu nodošana kurjeram tiek nodoti 1-2 d.d. laikā pēc sūtījuma sapakošanas Dizaina darbnīcā. Sūtījums no pašapkalpošanās termināļa ir jāizņem septiņu darba dienu laikā, skaitot no SMS saņemšanas dienas, kurā būs informācija par sūtījuma saņemšanu. Plašāku informāciju kā izņemt sūtījumu no Omniva termināļa atradīsiet šeit.

Maksājumi

Pieejamie apmaksas veidi:

  • Norēķināšanās ar bankas pārskaitījumu:
    Jāizvēlas opcija – Bankas pārskaitījums.
    Pēc pasūtījuma veikšanas uz Jūsu norādīto e-pastu tiks nosūtīti rekvizīti uz kuriem jāveic pārskaitījums. Pasūtījums tiks apstrādāts tikai pēc tā apmaksas. Par apmaksu tiek uzskatīts laiks, kad pārskaitītā nauda ir ienākusi izpildītāja kontā. Ja, veicat pārskaitījumu no kādas citas bankas konta un esat izvēlējušies paātrināto saņemšanas veidu, lūdzu iesūtiet maksājuma uzdevumu uz epastu: [email protected]
  • Norēķināšanās izmantojot maksājumu kartes: Jāizvēlas opcija –  Kredītkarte

Pircēju uzrādītie dati tiek izmantoti tikai tam paredzētam mērķim, pasūtījumu noformēšanai, izsūtīšanai un norēķinu pārbaudei.

Kad esat atlasījis vēlamos produktus, klikšķinot uz “MANS GROZS”. Izvēlies vienu no divām iespējām: “APSKATĪT GROZU” vai “VEIKT PASŪTĪJUMU”.

Izvēloties “APSKATĪT GROZU” – kreisajā pusē redzēsiet vietu, kur ierakstīt “KUPONA KODS”, ievadot kodu nospiediet pogu “IZMANTOT KUPONU”- automatiski tiks aprēķināta kupona piemērotā atlaide.

Izvēloties “VEIKT PASŪTĪJUMU” – lapas augšpusē redzēsiet ierakstu “JA, TEV IR KUPONA KODS, LŪDZU APSTIPRINI TO”, ievadiet kodu un nospiežiet pogu “IZMANTOT KUPONU”- automatiski tiks aprēķināta kupona piemērotā atlaide.

Pasūtījumi, garantija un preces atgriešana

Kad pasūtījuma veikšanas pēdējā solī noklikšķināt uz pogas “VEIKT PASŪTĪJUMU”, e-pastā Jums ir jāsaņem vēstule ar informāciju par pasūtījumu. Ja vēstule nav saņemta, pārbaudiet „Spam“ sadaļu. Ja apstiprinājums tiešām nav saņemts, informējiet mūs. Visus apstiprinātos pasūtījumus varat aplūkot Mans Profils sadaļā sadaļā “Pasūtījumi”, ja pasūtījuma tur nav – pasūtījums netika veikts līdz galam un nepieciešams to veikt atkārtoti.

Ja, pasūtījums ir apstiprināts, mainīt preču izmērus, modeļus vai krāsas ir iespējams, ja prece jau nav uzražota un/vai izsūtīta. Sazinieties ar mums, lai precizētu par iespējām.

Pasūtījuma anulēšana/ koriģēšana ir iespējama tikai tad, ja pasūtītās preces nav izpārdošanas vai akcijas preces un saņemšanas veids ir izvēlēts: STANDARTA SAŅEMŠANA.  Ja, esat atzīmējuši kādu no paātrinātā saņemšanas veida, tad pasūtījumu nav iespējams anulēt/koriģēt.

Omniva pakomātā sūtījums tiek uzglabāts 7 dienas. Kad atlikušas pāris dienas līdz uzglabāšanas termiņa beigām, saņēmējam tiek nosūtīta atgādinājuma SMS ziņa. Ja septiņu dienu laikā sūtījums no pakomāta netiek izņemts, tas tiek nosūtīts atpakaļ Pārdevējam.

Ja, preces netiek pieņemtas par to iepriekš rakstiski nebrīdinot Pārdevēju, Pārdevējs var pieprasīt segt visus Pārdevēja tiešos zaudējumus, kas saistīti ar preču piegādi un atgriešanu Pārdevējam.

Ja vēlaties atgriezt preces, aizpildiet atgriešanas formu.

Varat atgriezt visas Tavadruka.lv pārdotās preces 14 d.d. laikā izņemot plīstošas preces t. s. krūzes, šķivji u.c. plīstošas preces.
Atgriežamās preces sapakojiet un sagatavojiet sūtīšanai.
Precei ir jābūt oriģinālā, nebojātā iepakojumā (uz oriģinālās kastes nedrīkst rakstīt adresi, aplīmēt to ar līmlenti vai kā savādāk bojāt ārējo izskatu). Ja tiks saņemts sabojāts oriģinālais iepakojums un neatbildīs atgriešanas noteikumiem, prece pircējam tiks sūtīta atpakaļ.
Atgriežamajām precēm ir jābūt ievietotām papildus aizsargiepakojumā – transportēšanai piemērotā (piem. kastē vai aizsargājošā aploksnē).
Aizpildot šo atgriešanas formu, varēsiet izprintēt atgriešanas dokumentu, kuru jāpievieno sūtījumam.

Sūtījumā ir jābūt:

  1. precei (ar etiķetēm, oriģinālā iepakojumā);
  2. aizpildītam atgriešanas dokumentam.

Caur Omniva pašapkalpošanās terminālu

Preču atgriešanas izmaksas nosedz preces atpakaļ sūtītājs – pircējs.

Prece jāsūta uz pakomāta adresi: Jūrmala, Kauguru RIMI pakomāts. Saņēmējs: Tavadruka.lv, Kontakttālrunis: 28602605

Nauda par atgrieztajām precēm tiek atgriezta 14 d. laikā, skaitot no preču pieņemšanas dienas mūsu noliktavā. Par atgriezto preču saņemšanu informēsim Jūs caur e-pastu.

Tavadruka.lv garantē orģināldizainu preču autentiskumu, jo Dizaina darbnīca veido sadarbību tieši ar autoriem un ražošanu nodrošina bez starpnieku pakalpojumiem.

Tavadruka.lv veic kvalitātes kontroli pirms izsūtīšanas/nodošanas pircējam. Līdz ar to, ja prece un tās iepakojums nav bojāts piegādes laikā Tavadruka.lv atbild par izsūtītās preces kvalitāti.

Ja saņemtā prece ir ar defektu vai neatbilst pasūtītajai, nekavējoties informējiet par to Tavadruka.lv. Vēstulē norādiet pasūtījuma numuru un īsi izklāstiet problēmu. Ja iespējams, pievienojiet arī preces defekta fotogrāfiju.

Ja, izņemot preci no Omniva pakomāta, ievērosiet iepakojumā kādas neatbilstības vai defektus, lūdzam nekavējoties par to informēt Tavadruka.lv

Ja, pie preču apraksta nav ievietota izmēru tabula, lūdzu jautāt to Dizaina darbnīcai. Pie katra produkta ir izvietota attiecīgās preces izmēra tabula. Modeļiem izmēra tabulas var atšķirties.

Atjaunina...
  • Grozs ir tukšs.